Met BHVassist kun je alarmeren, registreren en rapporteren.
Als werkgever voel je je verantwoordelijk om je hulpverleningsorganisatie op orde te hebben en wil je de veiligheid van je werknemers, bezoekers en cliënten borgen. BHVassist ondersteunt jouw bedrijfsnoodorganisatie, zorgt dat de juiste hulp snel ter plaatse is en geeft inzicht in de hulpverlening, de bezetting en de calamiteiten die plaatsvinden. BHVassist is hét platform waarmee je intern alarmeert, incidenten en de aanwezigheid van de bedrijfsnoodorganisatie registreert en dit overzichtelijk rapporteert.
Een bewezen veilig systeem! Privacy gewaarborgd (ISO- 27001 gecertificeerd)! Ontwikkeld met de kennis en expertise van BHV.NL
De mogelijkheden om te alarmeren zijn eindeloos. Denk aan een app, via e-mail, via SMS, via telefooncentrale of zelfs via widget op een werkplek of een digibord in een klaslokaal!
Volledig uitbreidbaar naar de wensen en behoeften van jouw organisatie. Toewijzen van taken. Reminder van controles. E-learning etc.
BHVassist geeft je inzicht in hoe jouw bedrijfsnoodorganisatie, bijvoorbeeld hoe deze functioneert bij calamiteiten
Je kunt op allerlei manieren alarmeren. Ontdek hoe de alarmeringsfunctie van BHVassist via een smartphone werkt. Bekijk de animatie.